Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2011

Κάτι τρέχει με τους δίπλα!...

Η σημερινή μου ανάρτηση, είναι εξαιρετικά αφιερωμένη σε όλους αυτούς τους καλόπιστους συμπολίτες μας, που πιστεύουν ότι η χώρα μας είναι μια μοναδική χώρα η οποία έχει υποχρέωση να βολεύει επαγγελματικά όλους μας, στο δημόσιο! Σε εκείνους που θεωρούν ότι το Κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει στους πολίτες του, όλα τα αγαθά της ζωής δωρεάν! Σε όλους όσους βοήθησαν τα τελευταία τριάντα πέντε χρόνια να απομακρυνθούν από τη χώρα μας όλες οι υπάρχουσες επενδύσεις που κατασκεύαζαν λάστιχα αυτοκινήτων, ανταλλακτικά αυτοκινήτων, αυτοκίνητα, ρούχα, παπούτσια, καράβια, ελληνικά αναψυκτικά, χαρτί, υφάσματα και άλλα καταναλωτικά αγαθά η παραγωγή των οποίων συντελούσε στη ισοσκέλιση του ισοζυγίου της χώρας μας! Είναι, τέλος, αφιερωμένη, σε όσους πιστεύουν ότι με το να διαδηλώνουμε συνεχώς και αδιαλείπτως κατά του "μνημονίου", μη κάνοντας επί της ουσίας τίποτα, θα μπορέσουμε το 2014 που δε θα πάρουμε τίποτα από το "μνημόνιο" να ανατρέψουμε την ψυχολογία των αγορών και να δανειστούμε τα 71 δις που θα χρειαζόμαστε, από αυτές! Μακρύς μου βγήκε ο πρόλογος, αλλά τι να κάνουμε!
Η είδηση, λοιπόν, λέει ότι αυτές της μέρες, αρμόδια επιτροπή του Δήμου της Νέας Υόρκης, θα επιλέξει τον τύπο ΤΑΞΙ που θα αντικαταστήσει τα παλιά ταξί της πόλης! Σήμερα χρησιμοποιείται ένα μοντέλο της FORD, το ίδιο που χρησιμοποιεί και η NYPD!
Η επιλογή θα γίνει μεταξύ μοντέλων τριών εταιριών:
-Της NISSAN, της FORD και της Τουρκικής KARSAN! Το ωραίο είναι ότι και αν ακόμα επιλεγεί το μοντέλο της FORD και αυτό στην Τουρκία κατασκευάζεται! Τ ο αμιγές τουρκικό μοντέλο της KARSAN, είναι ένα φουτουριστικό αυτοκίνητο, με γυάλινη οροφή, για να βλέπουν οι τουρίστες της Ν.Υ. τους ουρανοξύστες, έχει και από τις δύο πλευρές πτυσσόμενες ράμπες για άτομα με ειδικές ανάγκες και διατίθεται με οικολογικούς βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες! Προχωρημένα πράγματα δηλαδή οι ... μπουνταλάδες! Μιλάμε για άμεση παραγγελία περίπου 13500 αυτοκινήτων με συνολικό κόστος επένδυσης που θα ξεπεράσει το ένα δις δολάρια, χωρίς να υπολογίζουμε και το κόστος των ανταλλακτικών που θα χρειαστούν τα επόμενα 15 τουλάχιστον χρόνια!
Η γειτονική μας Τουρκία, σήμερα βρίσκεται στη 15η θέση μεταξύ των χωρών που κατασκευάζουν αυτοκίνητα με περίπου 900000 μονάδες το χρόνο! Καθόλου άσχημα, θα έλεγα! Φυσικά, κατασκευάζει και φορτηγά, λεωφορεία και άλλα επαγγελματικά τα οποία καλύπτουν, κυρίως , ανάγκες της εγχώριας αγοράς, ενώ αναπτύσσει μια αξιόλογη βιομηχανία και στα είδη οικιακής χρήσης, πράγμα το οποίο, πρακτικά, σημαίνει ότι έχει πετύχει σημαντική μείωση εκροής συναλλάγματος, ενώ σταδιακά ανεβάζει δυναμικά τις εξαγωγές της!
Δεν είναι στις προθέσεις μου να κάνω εδώ κάποια σύγκριση ανάμεσα στις αναπτυξιακές προοπτικές των δύο χωρών, για τον απλούστατο λόγο ότι τα μεγέθη, δεν είναι πλέον συγκρίσιμα! Απλά, η Τουρκία, έχει "ξεφύγει"!
Θα σας θυμίσω, όμως και κυρίως στους νεώτερους, ότι σε όλους αυτούς τους τομείς η Ελλάδα είχε αναπτύξει σημαντική δραστηριότητα στις δεκαετίες '50,'60 και '70!
Το τι έγινε και σταμάτησε η δραστηριότητα αυτή, είναι κάτι που θα το απαντήσει η ιστορία, αν αποφασίσει να ασχοληθεί με τις χαμένες ευκαιρίες μιας χώρας που λεγότανε Ελλάδα!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

... μετά ήρθε στην ελλάδα ο ανδρέας παπανδρέου.

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

@ Ανώνυμος:
!!!...

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΛΩΝΙΤΗ,

Κάποτε υπήρχαν και στη Ελλάδα εργοστάσια που έφτιαχναν ή συναρμολογούσαν αυτοκίνητα. Μη ξεχνάμε τη NAMCO με το PONY τη κοινή παραγωγή ALFA 33 με OPEL KADETT τη THEO CAR στο Βόλο με τα SUNNY και τα ελαφρά φορτηγά NISSAN. Να μη πάμε στη δεκαετία του ’20 με τη συναρμολόγηση του T MODEL της FORD στη Χίο από τον Κοντέλη και αργότερα μοντέλα της GM από την ΕΛΦΙΝΚΟ στη Λ. Συγγρού και τον αείμνηστο Τζόνυ Πεσματζόγλου.
Δεν θέλω να κάνω επίδειξη γνώσεων, αλλά καμία από αυτές τις επιχειρήσεις δεν υφίσταται σήμερα! Καμία!
Αλλά όπως γράφει και πιο πάνω σχολιαστής, μετά ήρθε ο Παπανδρέου και το ΛΑΟΣ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ από τη μια και τα αριστερά συνδικάτα από την άλλη, που σήμερα μας έριξαν στον όλεθρο που ζούμε. Ευχαριστώ.

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

@ Ανώνυμος:
Έχεις απόλυτο δίκιο, φίλε μου! Και να συμπληρώσω ότι στη Βιομηχανική Περιοχή του Βόλου, όπου γινόταν η συναρμολόγηση του SUNNY,υπήρχε βιοτεχνία που κατασκεύαζε όλα τα παρμπρίζ της μερσεντές! Και να μη ξεχνάμε τη Χαρτοποιία Λαδόπουλου στην Πάτρα, PIRELLI στην Πάτρα, Πειραϊκκή Πατραϊκή και πολλές άλλες! Θρήνος! Μόνο θρήνος για την κατάντια μας!

Ανώνυμος είπε...

Για να συνεχίσουμε λίγο τη κουβέντα μας (άλλωστε θα τα λέμε τακτικά) επί της Λ. Μεσογείων υπήρξε μια βιοτεχνία που έκανε τις ηλεκτρικές πλεξούδες για τις ALFA 33 και OPEL KADETT και ο ιδιοκτήτης καταστράφηκε όταν το εργοστάσιο που έφτιαχνε τα δυο αυτά μοντέλα, μετακόμισε στη Τουρκία λόγο του αριστερού του συνδικάτου. Η επένδυση του το 1986 ήταν 120 εκατομμύρια ΔΡΧ. και 25 εργαζόμενοι! Το 1995 έμαθα πως αυτός ο άνθρωπος ήταν στη φυλακή. Εύχομαι να μην ήταν και να μην ήταν αλήθεια αυτό που άκουσα!
Καλά τα σωματεία και τα συνδικάτα, αλλά χωρίς εργοστάσια έχουμε πολλά συν στην ανεργία. Αυτό ζούμε σήμερα και φοβάμαι πως έρχονται και χειρότερα. Εάν δε, η Πολιτεία, ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ δεν κάνει κάτι για να έρθουν επενδύσεις στη χώρα μας πιστεύω θα φτάσουμε σε επίπεδο 1949 ως 1965.
Το 1981 ο Παπανδρέου έλεγε πως δεν είναι δυνατόν να έχουμε εργοστασιάρχες και φτωχούς εργάτες. Έταξε πράγματα που κάποιοι πίστεψαν ότι την άλλη μέρα θα ήταν πλούσιοι και θα είχαν και μερίδιο στην επιχείρηση που εργάζονταν. Το λάθος της εποχής εκείνης το πληρώνουμε μέχρι και σήμερα.
Να τελειώσω και να σου θυμίσω τη ΚΥΔΕΠ! Εσύ θα θάμασε πως γονάτισε το κράτος οι έμποροι και οι αγρότες την εποχή εκείνη!
Και πάλι ευχαριστώ.

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

@ Ανώνυμος
Τι πας και θυμάσαι τώρα! ΚΥΔΕΠ!!!
ΣΥΝΕΛ να σου θυμίσω, κρατική εταιρία λιπασμάτων! Δέκα από τους τριάντα υπαλλήλους της στην Πατησίων είχαν το επίθετο γνωστής κρητικής οικογένειας΄της οποίας άλλα τρία ή τέσσερα μέλη ήταν υπουργοί Γραμματείς και σε άλλες διακεκριμμένες θέσεις του Δημοσίου , βέβαια! ΑΓΡΕΞ,άλλη ιστορία αμαρτία!Δε γνωρίζω την ηλικία σου, αλλά να σου θυμίσω ότι όταν η Κυβέρνηση Ράλλη, νομίζω αποφάσισε να πουλήσει τη SOFTEX, ναι ακόμα και αυτή είχε περιέλθει στο δημόσιο λόγω χρεών, κάποιοι αριστεροί τη χαρακτήρισαν εταιρεία "στρατηγικής σημασίας" για τη χώρα! Στρατηγική σημασία το κωλόχαρτο, φίλε μου!

Ανώνυμος είπε...

Φίλοι μου όσα γράφετε παραπάνω είναι σωστά αλλά υπήρχαν την εποχή εκείνη και άλλα πάρα πολλά εργοστάσια και βιοτεχνίες γύρω απο το αυτοκίνητο όπως οι μπαταρίες ΠΑΚ,τα ελαστικά good year & pirelli ,στη βιομηχανική περιοχή βόλου κατασκευάζονταν για λογαριασμό της ΤΕΟΚΑΡ καθίσματα και ταπετσαρίες,πλεξούδες καλωδίων,παρ-μπρίζ,ψυγεία νερού και A/C και τόσα άλλα και μετά ήρθε ο Ανδρέας Παπανδρέου.

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Και εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες βιοτεχνίες και βιομηχανίες που παρήγαγαν είδη οικιακής χρήσης, στις οποίες δούλευαν εκατοντάδες χιλιάδες συνάνθρωποί μας!