Την πληροφορία, την έγραψαν οι NY Times, και δε διαψεύστηκε:
-" Η COSCO θέλει να εκμεταλλευτεί όλο τον Πειραιά"!
Ο Πρόεδρος της Cosco, Κάπτεν Wei Jiafu, σε συνέντευξή του, θέλοντας να εξηγήσει το ενδιαφέρον της Εταιρίας του για Ευρωπαϊκά λιμάνια, δήλωσε, μεταξύ σοβαρού και αστείου, ότι οι Ευρωπαίοι, βρίσκονται σε μια φάση της ζωής τους, σύμφωνα με την οποία, επιθυμούν να περνάνε καλύτερα και να εργάζονται λιγότερο! Κάποιος, λοιπόν, πρέπει να κάνει τη δουλειά! Απλά πράγματα!
Η Κυβέρνηση Καραμανλή, διαπομπεύτηκε για πολλά πράγματα! Φοβάμαι, για λάθος πράγματα!
Προσωπικά την κατηγορώ για ένα βασικό λάθος της:
Δεν υλοποίησε την εξαγγελία της για "Επανίδρυση του Κράτους"! Ήταν η μαγική φράση που την έφερε στην εξουσία! Και την απαξίωσε, με την αδράνεια, τη φοβία, την ατολμία και τη συγκαταβατικότητα με την κακή έννοια του όρου!
Όμως! Η Κυβέρνηση Καραμανλή, σε πολιτικό επίπεδο πιστώνεται με τη διαφωνία της στο προδοτικό και ανήκουστο σχέδιο Ανάν, την ώρα που τα "καλά παιδιά" συμφωνούσαν κάτω από το τραπέζι και με το veto στην είσοδο των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, που σήμαινε στην πράξη διαφωνία και πίκρα της Ελλάδας με τη στάση των Εταίρων στο "Μακεδονικό" και όχι στρατηγική διαφωνία με την αναγκαιότητα εισόδου της συγκεκριμένης χώρας στο Ατλαντικό Σύμφωνο! Όποιος δεν έχει "κοντή" μνήμη θα θυμάται πόσο θύμωσαν οι σύμμαχοι μας, συνηθισμένοι τα "ναι σε όλα"του "αριστερού" Σημίτη!
Τολμώ να πω, ότι αυτή η έντιμη και Εθνική στάση του Καραμανλή, σήμανε την ώρα του πρόθυμου ηλίθιου!
Σε οικονομικό επίπεδο, η Κυβέρνηση Καραμανλή, πιστώνεται με την έναρξη συνεργασίας με τη Ρωσία, όπως έχει δικαίωμα κάθε ελεύθερο και ανεξάρτητο Κράτος! Τα πρώτα δείγματα αυτής της συνεργασίας φάνηκαν με τη στάση της Ρωσίας σε πολλά εθνικά μας θέματα και με σημαντικές διακρατικές συμφωνίες, με κορυφαία αυτή του περίφημου αγωγού!
Οικονομική συμφωνία με άμεσο αποτέλεσμα ήταν και αυτή με την Cosco!
Ζεστό χρήμα, προϋποθέσεις για ομαλή λειτουργία του Λιμανιού ή έστω ενός κομματιού του και σπάσιμο μιας απαράδεκτης κατάστασης που επικρατούσε μέχρι τότε με τους λιμενεργάτες των 90 χιλιάδων ευρώ, ετήσιων αμοιβών και των εγκληματικών ρυθμών προώθησης των προϊόντων του Λιμανιού!
Σήμερα οι Κινέζοι ζητάνε όλο το Λιμάνι! Ο Πρωθυπουργός που τα δύο τελευταία χρόνια δεν έπαψε να κατηγορεί, δίκαια, την προηγούμενη Κυβέρνηση ότι παίρνει μέτρα που συνθλίβουν την αγορά και δεν ασχολείται με τα αναπτυξιακά, τι κάνει; Γιατί δε βρίσκει χρόνο να συζητήσει με έναν κολοσσό, που δε ζητάει ... μείωση συντάξεων και μισθών για να έλθει να επενδύσει στη Χώρα μας;
Πότε, επιτέλους, αυτή η μαγική λέξη θα πάρει το δρόμο της υλοποίησης;
Ο μακαρίτης ο Έβερτ, όταν έγινε Δήμαρχος της Αθήνας είχε πει ότι η Ελλάδα, έχασε την Ευκαιρία να γίνει μια βιομηχανική Χώρα! Όμως η Αθήνα και ο Πειραιάς, μπορούν να γίνουν κόμβοι του διεθνούς εμπορίου και υπηρεσιών!Απλά χρειάζονταν υποδομές τις οποίες, τότε, δεν είχε η Ελλάδα! Τώρα που κάπως ... εκσυγχρονιστήκαμε σε δίκτυα, μήπως είναι η ώρα να πούμε τι ακριβώς ζητάμε;
Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να συζητάμε τι μπορούμε να "πουλήσουμε", πριν αναγκαστούμε να το "ξεπουλήσουμε";
Γιατί οι φήμες λένε ότι η κ. Μέρκελ, έφυγε με μεγάλο καλάθι από την Αθήνα! Καμιά αντίρρηση, αλλά να το πουλήσαμε σε καλή τιμή!
Για να γίνουν, όμως αυτά πραγματικότητα, η Χώρα χρειαζόταν από το 2010 μεταρρυθμίσεις οι οποίες σήμερα θα απέδιδαν! Αυτές κάνουν δελεαστική μια επένδυση και όχι η μείωση των, ήδη, εξαθλιωμένων συντάξεων!
Εκτός και αν το πρόγραμμα λέει ότι πρέπει πρώτα να φτάσουμε στην εξαθλίωση του Λαού και μετά να αρχίσει η όποια ... ανάπτυξη!
-" Η COSCO θέλει να εκμεταλλευτεί όλο τον Πειραιά"!
Ο Πρόεδρος της Cosco, Κάπτεν Wei Jiafu, σε συνέντευξή του, θέλοντας να εξηγήσει το ενδιαφέρον της Εταιρίας του για Ευρωπαϊκά λιμάνια, δήλωσε, μεταξύ σοβαρού και αστείου, ότι οι Ευρωπαίοι, βρίσκονται σε μια φάση της ζωής τους, σύμφωνα με την οποία, επιθυμούν να περνάνε καλύτερα και να εργάζονται λιγότερο! Κάποιος, λοιπόν, πρέπει να κάνει τη δουλειά! Απλά πράγματα!
Η Κυβέρνηση Καραμανλή, διαπομπεύτηκε για πολλά πράγματα! Φοβάμαι, για λάθος πράγματα!
Προσωπικά την κατηγορώ για ένα βασικό λάθος της:
Δεν υλοποίησε την εξαγγελία της για "Επανίδρυση του Κράτους"! Ήταν η μαγική φράση που την έφερε στην εξουσία! Και την απαξίωσε, με την αδράνεια, τη φοβία, την ατολμία και τη συγκαταβατικότητα με την κακή έννοια του όρου!
Όμως! Η Κυβέρνηση Καραμανλή, σε πολιτικό επίπεδο πιστώνεται με τη διαφωνία της στο προδοτικό και ανήκουστο σχέδιο Ανάν, την ώρα που τα "καλά παιδιά" συμφωνούσαν κάτω από το τραπέζι και με το veto στην είσοδο των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, που σήμαινε στην πράξη διαφωνία και πίκρα της Ελλάδας με τη στάση των Εταίρων στο "Μακεδονικό" και όχι στρατηγική διαφωνία με την αναγκαιότητα εισόδου της συγκεκριμένης χώρας στο Ατλαντικό Σύμφωνο! Όποιος δεν έχει "κοντή" μνήμη θα θυμάται πόσο θύμωσαν οι σύμμαχοι μας, συνηθισμένοι τα "ναι σε όλα"του "αριστερού" Σημίτη!
Τολμώ να πω, ότι αυτή η έντιμη και Εθνική στάση του Καραμανλή, σήμανε την ώρα του πρόθυμου ηλίθιου!
Σε οικονομικό επίπεδο, η Κυβέρνηση Καραμανλή, πιστώνεται με την έναρξη συνεργασίας με τη Ρωσία, όπως έχει δικαίωμα κάθε ελεύθερο και ανεξάρτητο Κράτος! Τα πρώτα δείγματα αυτής της συνεργασίας φάνηκαν με τη στάση της Ρωσίας σε πολλά εθνικά μας θέματα και με σημαντικές διακρατικές συμφωνίες, με κορυφαία αυτή του περίφημου αγωγού!
Οικονομική συμφωνία με άμεσο αποτέλεσμα ήταν και αυτή με την Cosco!
Ζεστό χρήμα, προϋποθέσεις για ομαλή λειτουργία του Λιμανιού ή έστω ενός κομματιού του και σπάσιμο μιας απαράδεκτης κατάστασης που επικρατούσε μέχρι τότε με τους λιμενεργάτες των 90 χιλιάδων ευρώ, ετήσιων αμοιβών και των εγκληματικών ρυθμών προώθησης των προϊόντων του Λιμανιού!
Σήμερα οι Κινέζοι ζητάνε όλο το Λιμάνι! Ο Πρωθυπουργός που τα δύο τελευταία χρόνια δεν έπαψε να κατηγορεί, δίκαια, την προηγούμενη Κυβέρνηση ότι παίρνει μέτρα που συνθλίβουν την αγορά και δεν ασχολείται με τα αναπτυξιακά, τι κάνει; Γιατί δε βρίσκει χρόνο να συζητήσει με έναν κολοσσό, που δε ζητάει ... μείωση συντάξεων και μισθών για να έλθει να επενδύσει στη Χώρα μας;
Πότε, επιτέλους, αυτή η μαγική λέξη θα πάρει το δρόμο της υλοποίησης;
Ο μακαρίτης ο Έβερτ, όταν έγινε Δήμαρχος της Αθήνας είχε πει ότι η Ελλάδα, έχασε την Ευκαιρία να γίνει μια βιομηχανική Χώρα! Όμως η Αθήνα και ο Πειραιάς, μπορούν να γίνουν κόμβοι του διεθνούς εμπορίου και υπηρεσιών!Απλά χρειάζονταν υποδομές τις οποίες, τότε, δεν είχε η Ελλάδα! Τώρα που κάπως ... εκσυγχρονιστήκαμε σε δίκτυα, μήπως είναι η ώρα να πούμε τι ακριβώς ζητάμε;
Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να συζητάμε τι μπορούμε να "πουλήσουμε", πριν αναγκαστούμε να το "ξεπουλήσουμε";
Γιατί οι φήμες λένε ότι η κ. Μέρκελ, έφυγε με μεγάλο καλάθι από την Αθήνα! Καμιά αντίρρηση, αλλά να το πουλήσαμε σε καλή τιμή!
Για να γίνουν, όμως αυτά πραγματικότητα, η Χώρα χρειαζόταν από το 2010 μεταρρυθμίσεις οι οποίες σήμερα θα απέδιδαν! Αυτές κάνουν δελεαστική μια επένδυση και όχι η μείωση των, ήδη, εξαθλιωμένων συντάξεων!
Εκτός και αν το πρόγραμμα λέει ότι πρέπει πρώτα να φτάσουμε στην εξαθλίωση του Λαού και μετά να αρχίσει η όποια ... ανάπτυξη!
2 σχόλια:
ΟΤΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ Ο ..ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΚΙΑΣ ΜΑΖΕΨΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΠΕΝΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ..ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΘΟΥΜΕ..ΣΦΑΞΕ ΜΕ ΑΓΑ ΜΟΥ..ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ..
Έχεις απόλυτο δίκιο, μόνο ένα λάθος έχεις κάνει: Μάζεψε τρία εκατομμύρια υπογραφές, αν θυμάμαι καλά!
Δημοσίευση σχολίου