Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

3,4 εκτμ. ευρώ, η τιμή του τετιμημένου!

Το πρακτορείο Reuters, αποκάλυψε ότι ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Προβόπουλος, όταν έφυγε από την Πειραιώς, στην οποία ήταν Υποδιοικητής και πήγε στην ΤτΕ, πήρε αποζημίωση 3,4 εκατομμύρια ευρώ και καθαρά , 2,8!
Ακόμα κι αν τα άξιζε, "Πολλά τα λεφτά Άρη"!
Καταλάβατε τώρα γιατί μας ξεσκίζουν όλοι για να σώσουν την ... Ελλάδα;

Υ.Γ. Το ότι ο κ. Προβόπουλος ενέκρινε το ξεπούλημα της ΑΤΕ στην Πειραιώς, μέσα σε μια νύχτα, είναι εντελώς συμπτωματικό, όπως και το ότι Διευθυντικό στέλεχος της Πειραιώς, (Πανταλάκης), μετά τις εκλογές του ΄09, ανέλαβε Διοικητής της ΑΤΕ!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλο το αρθρο..
Μπες στο γκουκλ και γραψε τρωκτικο-η αμυθητη περιουσια του χριστοδουλου..και κανε μια ανατυπωση-σχολιο..
Ετσι για να εχουμε μια ολοκληρωμενη εικονα των ταγων του πολιτικου-οικονομικου-θρησκευτικου μας αξιακου μας συστηματος..

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Θα μου επιτρέψεις, αγαπητέ μου, να έχω τις αμφιβολίες μου για την αξιοπιστία του σχετικού δημοσιεύματος!Το βρίσκω εξαιρετικά απλοϊκό και λαϊκίστικο, για να είναι αληθινό!
Και μόνο ότι αποκαλεί "παλάτι" ή κάτι τέτοιο το σπίτι που δεν ανήκει στο Χριστόδουλο, αλλά στην Αρχιεπισκοπή και φιλοξενεί τον εκάστοτε Αρχιεπίσκοπο, δείχνει, τουλάχιστον ασύγγνωστη πλάνη!
Θα μου επιτρέψεις να περιμένουμε λίγο!!!