Όλη μου τη ζωή τη διέτρεξα με μια αρχή την οποία έχω κατατάξει στις "βασικές"! Οτι,δηλαδή, δεν είναι απαραίτητο ότι κάνεις να είναι και ευχάριστο, αρκεί να είναι χρήσιμο για σένα ή για τους άλλους, στο βαθμό που κάποιοι εξαρτιούνται απο τις αποφάσεις σου! Άν συμβεί να είναι και ευχάριστο, τότε είναι το ιδανικό!Έτσι λοιπόν, σκέφτηκα για μια ακόμα φορά να δω κάποια πράγματα απο την άλλη πλευρά. Απο αυτήν που δεν αρέσει, δεν "πουλάει" δεν είναι "πιασάρικη" βρε αδερφέ! Απο αυτή που οι πολλοί τρέμουν να δουν, φοβούμενοι τους λίγους!
Αυτές τις μέρες, με αφορμή την έξαρση της ακρίβειας, είδαμε και διαβάσαμε πολλά! Είδαμε στα κανάλια "σε ζωντανή σύνδεση" εξαθλιωμένους reporters με τα μάτια πεταμένα έξω απο τις κόγχες, να "τελαλίζουν" την ακρίβεια, λες και οι "αγαπητοί τηλεθεατές" θα προτιμούσαν το κανάλι που θα "πουλούσε" ακριβότερα τη ντομάτα το αγγουράκι ή το "ζωντανό" γιαουρτάκι! Ακολουθούσαν την πορεία μιας ντομάτας απο το χωράφι, όπου ο ταπεινός και καταφρονεμένος παραγωγός την εξέδιδε στον πονηρό μυστακοφόρο με λακαρισμένη κόμη χοντρέμπορο αντί πινακίου φακής! Αυτός ο άθλιος αφού τις έπερνε ότι πολιτιμότερο είχε, τη φρεσκάδα της μέσα απ' το χωράφι, την παραπετούσε σε ένα τρίτο, αυτός σε ένα τέταρτο για να φτάσει στο "λαϊκό" παζάρι η τιμή της, πέντε φορές απάνω! Εγώ, λαϊκόβιος μια ζωή, όχι τόσο απο ανάγκη αλλά γι' αυτό που σου δίνει μια πρωινή περατζάδα ανάμεσα σε τόση ζωή, ρώτησα έναν παραγωγό που έφερνε τη ντομάτα του κατ' ευθείαν απο το χωράφι του, "γιατί πουλάς στην ίδια τιμή με το μανάβι;", μου χαμογέλασε και για να μη με πεί μαλάκα έκανε ένα "καλά τώρα" και γέμισε μια σακκούλα μπάμιες!Αβανταδόρικο το θέμα, μύρισαν ψαχνό τα κανάλια, να στρογγυλά τραπέζια, να ζούγκλες, κλάμα ο Τράγκας, οργισμένος ο Κακαουνάκης, πολύ θέλει να γίνει το κακό; Εμφανίζονται απο το πουθενά(;) οι ρομπέν των φτωχών! Απαλλοτριώνουμε, σου λένε, τρόφιμα απο ένα syper market και τα μοιράζουμε στους φτωχούς! Ουάου! Επικροτούν οι πάντες! "Περιθωριακοί" (με υψηλά κασέ) δημοσιογράφοι, αλλά και bloggers! "Πως να κλείσουμε μια τράπεζα" ο ένας, το αναμεταδίδει και ο Ε.Τ. ! (Τη Γιάννα τη ρωτήσατε παιδιά;) Ρομπέν των φτωχών κάποιοι άλλοι, βιαστικά, άκριτα, συναισθηματικά! Χιλιάδες ταίζει καθημερινά η εκκλησία αλλά και πολλοί συμπολίτες μας που δε θέλουν να το κάνουν "βούκινο", αλλά αυτό θέλουν να το αγνοούν οι εκστασιασμένοι απο τη θεατρινίστικη φτηνοφιγουρατζίδικη πράξη των "αναρχικών"! Ά, ναι, δε σας είπα, 'οταν ριμάζουν τις περιουσίες των απροστάτευτων επαγγεματιών της Πόλης, τα καλόπαιδα των Εξαρχίων, είναι "νεαρά άτομα", ενώ όταν "βοηθάνε" τους φτωχούς, είναι αναρχικοί! Οποία προσπάθεια απενοχοποίησης της βίας της τρομοκρατίας, της απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής και της περιουσίας των πολιτών, αγαθό που προστατεύεται απο το Σύνταγμα! Ποιό Σύνταγμα θα μου πεί κάποιος! Το Σύνταγμα έχει καταντήσει "λαστεξ" για να παίρνει τις διαστάσεις όποιου το επικαλείται! Ηρεμήστε παιδιά. Όσο το πρόβλημα δεν αγγίζει την πόρτα σας, μπορείτε να ονειρεύεστε! Μόλις σας κλέψουν, συγγνώμη, σας απαλλοτριώσουν,το άτοκο αυτοκινητάκι σας για να το προσφέρουν σε κάποιον που δεν έχει τα λέμα πάλι!
6 σχόλια:
Ελα βρε οφις.
1.Μην βαζεις στο ιδιο τσουβαλι Τραγκες κλπ με bloggers.Οι μεν ενεργουν με σκοπο και συμφερον, οι δε αντε το πολυ πολυ βιαστικα και με ρομαντισμο...
2. Μην μπερδευουμε συμβολικες κινησεις "αναρχικων" οπως αυτη στο σουπερμαρκετ με τη δραση ανοητων και αλητηριων χουλιγκανς.
3.Αλλα ακομα κι αν τα μπερδεψουμε προτιμω να μου σπασουν το αμαξακι μου οι αναρχικοι πανω στην μαχη με τους μπατσους παρα να μου το κατασχει η αγαπημενη μου τραπεζα επειδη ειχα δυο μηνες να πληρωσω τη δοση.
4.Για το "θεαρεστο" εργο της εκκλησιας γιατι να μιλαμε, οταν αυτο υποτιθεται οτι ειναι η ουσια της υπαρξης της και να μην μιλαμε για τις αθλιοτητες της και το σκοταδιστικο της ρολο?
5.Την απενεχοποιηση της βιας και την απαξιωση των αξιων που αναφερεις ψαξε να την χρεωσεις στο αναλγητο κρατος του σαρκοβορου καπιταλισμου κι οχι στα αναρχακια.Η ζημια που προκαλει στη ζωη του λαου το πρωτο σε σχεση με αυτη που προκαλουν οι δευτεροι ειναι η μερα με τη νυχτα.(πχ οι αναρχικοι καθε τοσο καταστρεφουν και δεκα καταστηματα, το κρατος ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ κλεινει εκατονταδες οικογενειακες επιχειρησεις...και μη ρωτησεις πως.Αφελης δε μοιαζεις...)
Και τελικα, οχι δεν ηρεμουμε.Αν πιστευεις πως το προβλημα μας ερχεται οταν μας κλεψουν το αμαξακι μας εισαι πολυ πισω φιλε.Το προβλημα εχει ερθει στον κ..λο μας εδω και πολυ καιρο και δεν εχει να κανει μονο με περιουσιες και λεφτα.
Αντε καληνυχτα και τα σεβη μου.
Τωρα που το σκεφτομαι τετοια επιχειρηματα σαν αυτα της τελευταιας παραγραφου της αναρτησης σου χρησιμοποιει μονιμως και ο "φιλτατος" Καρατζαφερης μετα των Πλευρηδων, Γεωργιαδηδων κλπ φασιστοειδων συντροφων του
για να μας πεισει κατ επεκταση και για το παντα αγαπημενο τους τσιτατo: πατρις θρησκεια οικογενεια...Ε?
Mέχρι εκεί που άρχισες να μιλάς για τους bloggers καλά το πήγαινες. Mετά μας το χάλασες. Aπό που ακριβώς συμπέρανες ότι τα σχόλια είναι «βιαστικά, άκριτα και συναισθηματικά»; Kαι καλά οι δύο πρώτοι χαρακτηρισμοί, εάν ίσχυαν θα είχες δίκιο. Aλλά από που ως που, είναι κακό τα σχόλιά μου (και του καθενός εννοείται) να είναι συναισθηματικά; Δηλαδή δεν δικαιούμαι όταν σχολιάζω, να είμαι χαρούμενος, στενοχωρημένος, προβληματισμένος, οργισμένος, απηυδησμένος, ή οτιδήποτε άλλο;
Kαλό πράγμα οι «αιρετικές» απόψεις, δε λέω, αλλά να έχουν σημείο στήριξης, αλλιώς είναι σαν να χτίζεις στην άμμο, πράγμα που το κάναμε βέβαια όλοι κάποτε, αλλά τότε είχε πλάκα και τα γκρεμίζαμε μόνοι μας.
Tέλος, για να μην μακρυγορώ (ολοκληρώνω κύριε Πρόεδρε, μισό λεπτό) ΔIAΦΩNΩ PIZIKA με την τελευταία σου παράγραφο:
1) Oι ονομασίες που αποδίδονται στα συγκεκριμένα άτομα ("νεαρά άτομα" ή "αναρχικοί" κατά περιόδους και περιστάσεις) ΔEN προέρχονται από τους ίδιους ανθρώπους, που αλλάζουν γνώμη σε κάθε δελτίο ειδήσεων.
2) Nα σου θυμίσω πόσα ακόμα "αγαθά" προστατεύονται από το Σύνταγμα, αλλά είτε κανείς δεν ασχολείται μαζί τους, είτε καταπίνουμε σιωπηρά την κατάφορη παραβίασή τους, ακόμα και από την ίδια την Kυβέρνηση (όχι απαραίτητα την τωρινή);
3) Διαφωνώ επίσης ολοκληρωτικά και με την τελευταία σου παρότρυνση για ηρεμία. Προσωπικώς, το "πρόβλημα" και έχει αγγίξει την πόρτα μου, KAI το έχω αγγίξει και εγώ. Kαι όχι δεν ηρεμώ. Γιατί να το κάνω; Για να δικαιωθούν οι καναλάρχες και τα αφεντικά τους (που τόσο πολύ τους σιχτηρίζεις), να καταφέρουν να με αποκοιμίσουν με τα "αποκλειστικά" τους ρεπορτάζ για το πρωτόγνωρο "φονικό" στην Kάτω Kαρδιτσομαγούλα, ή τον αργό θάνατο των "παιδιών" του Iακώβου, ώστε να μην ασχοληθώ με τις "άλλες" συμφωνίες του Kωστάκη με τον Nικολά (φίλοι από πάντα…), ή τη ψήφιση του 60ωρου εργασίας στην Eυρώπη, ή, ή …
Oχι, λοιπόν, δεν ηρεμώ.
Διάγω, εν βρασμώ, διότι διάγω εν (εν δυνάμει) κινδύνω.
Eυχαριστώ για τη φιλοξενία.
@ exoaptonkyklo:Ας ξεκινήσω ανάποδα.Η καληνύχτα σου δεκτή, τα "σέβη" σου λίγο προς το ειρωνικό έφερναν, ίσως-ίσως και προς το ηληκιακορατσιστικό!Αυτό δεν προσδιορίζει κουλτούρα "αριστερού"!Ας είναι!
Το δεύτερο σχόλιό σου με ενοχλεί αλλά με έπεισε οτι τελικά οι παλιές αριστερές τακτικές "ποτέ δεν πεθαίνουν"!" Έχει άλλη άποψη απ'τη δική μας, είναι αντιδραστικός, φασίστας,δεξιός..."! Θα εκπλαγείς άν μπορούσες ή αν ήθελες(;) να μάθεις μερικά πράγματα για μένα, για τις απόψεις μου για τους οικονομικούς μετανάστες (απο τους πρώην κομμουνιστικούς παράδεισους, μη ξεχνιώμαστε), για τη στάση ζωής μου,για το οτι μαζί με την οικογένειά μου,χρόνια τώρα ,αποφασίσαμε να γίνουμε ανάδοχη οικογένεια ενός παιδιού της Αφρικής, απλά στερούμενοι κάθε μήνα μιας μικρής αντίστοιχης μικροαπόλαυσης! Με ενοχλεί, όταν κάποιος, χωρίς να γνωρίζει πράγματα,κολλάει ετικέτες, με ποιό δικαίωμα άραγε; Ποιός τον τοποθέτησε κριτή των πάντων; Μήπως η δήλωσή του οτι είναι "αριστερός";!!!Μην κάνετε την ιδεολογία σας αντιπαθή στον κόσμο! Η πρακτική εφαρμογή της,όπου γής την έχει περιθωριοποιήσει μέχρι γραφικότητας σε μερικές περιπτώσεις! Ειλικρινά της άξιζε καλύτερη τύχη!
@ spy:Τι έγινε αγαπητέ μου; Μετά το , "εν τη πράξει" ακαταδίωκτο των Βουλευτών, των Δικαστών και των Δημοσιογράφων, έχουμε τώρα και αυτό των bloggers; Όταν μιλάνε οι bloggers οι άλλοι "δεν δικαιούνται δια να ομιλούν";Αρχίζετε σιγά-σιγά να συνηθίζετε και στην άλλη άποψη!Ο Georqe Orwell,λέει κάπου στο "1984": "Με το να ανήκεις στη μειοψηφία ακόμα και στη μειοψηφία του ενός, δε σημαίνει πως είσαι τρελός. Υπήρχε η αλήθεια, υπήρχε το ψέμα και άν έμενες προσκολημμένος στην αλήθεια έστω και ενάντια σ' όλο τον κόσμο, αυτό,δε σ' έκανε τρελό"!
1) Aν με τη φράση: "Με το να ανήκεις στη μειοψηφία ακόμα και στη μειοψηφία του ενός, δε σημαίνει πως είσαι τρελός.", μιλάς για τον εαυτό σου, προσωπικά πιστεύω ότι δεν ανήκεις σε καμία (ειδικά "αιρετική") μειοψηφία.
2) Σε καμία περίπτωση δεν υποστηρίζω, ούτε υποννόησα, το "ακαταδίωκτο" των bloggers. Yποστήριξα –με αρκετά σαφή τρόπο, πιστεύω- το δικαίωμα μου, τα σχόλιά μου να έχουν συναισθηματική χροιά.
3) Mην ξεχνάς, πως κι εσύ blogger είσαι, και πιστεύω πως θα ήθελες οι απόψεις σου να ακούγονται, να διανέμονται ίσως, και προπάντων να εκφράζονται ελεύθερα, μη λογοκριμένα και πάνω απ’ όλα αυτοβούλως.
4) Tέλος, σχετικά με την ψύχραιμη "επίθεσή" σου στον exoaptonkyklo, θα ήθελα να πω (χωρίς να το παίζω δικηγόρος κανενός), ότι πρώτος εσύ, αποπειράθηκες την εττικετοποίηση, σε ένα post του δικού μου blog, αν και αργότερα προσπάθησες να τα συμμαζέψεις εδώ, στο προηγούμενο post σου.
H κρίση και η κριτική πραγματικά είναι ευαίσθητες έννοιες, και δεν πρέπει να γίνονται γρήγορα και παρορμητικά, αλλά κατόπιν ωρίμου σκέψεως και γνώσεως λόγου.
Πραγματικά, φιλικά…
Κύριε "Οφις" για μια καλημέρα πέρασα...Μη μου τα χώσετε που δεν παίρνω μέρος στην κουβέντα σας αλλά μόλις γύρισα από μια Ζυρίχη όπου το μικρό μπουκαλάκι νερό έχει 3.5€ και ακόμα ξεπερνάω το σοκ! Καλημέρες λοιπόν...πτωχικές πλήν τίμιες!
Δημοσίευση σχολίου