Επειδή κάποιοι, για να δικαιολογήσουν τις ωμές παρεμβάσεις σε μισθούς και συντάξεις, επικαλέσθηκαν αριθμούς, αδιαφορώντας για τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτούς, στη σημερινή μου ανάρτηση θα τους απαντήσω κι εγώ με αριθμούς! Αριθμοί, απόλυτοι και καταλυτικοί που δείχνουν ότι οι άνθρωποι της Κυβέρνησης και όσοι τους στηρίζουν, είναι άνθρωποι χωρίς δημιουργική σκέψη, κοντόφθαλμοι και οπαδοί της ελάσσονος προσπάθειας! Και όσο κι αν φαίνεται περίεργο, τη λειτουργία της αγοράς τη γνωρίζουν μόνο από τα βιβλία! Είναι θιασώτες του "δος ημίν σήμερον" και βλέπουμε για αύριο!
Τα στοιχεία, λοιπόν που βγαίνουν σιγά-σιγά λένε
ότι στο τέλος του έτους κατατέθηκαν 375000 πινακίδες αυτοκινήτων! Αν υπολογίσουμε, με πολύ συντηρητικά στοιχεία, ότι κατά μέσο όρο το κάθε ένα από αυτά θα πλήρωνε 200 ευρώ τέλη κυκλοφορίας έχουμε μια απώλεια εσόδων για το Κράτος μόνο από αυτή την πηγή 75 εκατομ. ευρώ! Αν υπολογίσουμε ότι οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων θα έβαζαν 50 ευρώ καύσιμα το Μήνα, με το δεδομένο ότι τα 25 ευρώ από τα 50 είναι φόρος έχουμε άλλη μία απώλεια εσόδων της τάξης των 112 εκατ. ευρώ το χρόνο! Αν συνυπολογίσουμε ότι διακόπηκαν ισάριθμα ασφαλιστήρια μέσου ΦΠΑ 70 ευρώ/ ασφαλιστήριο, έχουμε άλλη μια απώλεια 26 εκατομ ευρώ!
Σύνολο απώλειας από την κατάθεση πινακίδων, 213 εκατομ. ευρώ! Και αυτά, χωρίς να υπολογίσουμε τις απώλειες από τις απολύσεις προσωπικού των κλάδων αυτοκινήτου, πωλήσεις, συνεργεία, ανταλλακτικά κ.λ.π.! Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, το ότι ανακοινώθηκε μείωση των εσόδων από τέλη κυκλοφορίας αντί αύξησης, λόγω της αύξησης των τελών!
Κάποια άλλα στοιχεία, λένε ότι δυόμισι εκατομμύρια αυτοκίνητα δεν περνάνε από ΚΤΕΟ!
Με ένα κόστος ανά αυτοκίνητο 50 ευρώ. η απώλεια είναι 125 εκατομ. ευρώ! Προσέξτε κάτι: Αν το Κράτος ήταν οργανωμένο και εντόπιζε όλα αυτά τα αυτοκίνητα με τις αρμόδιες υπηρεσίες του τότε, λόγω του προστίμου (400 ευρώ) τα έσοδα θα ήταν ένα δισεκατομμύριο!!!
Έχουμε, λοιπόν, μόνο από δύο δραστηριότητες από τις πολλές που κινούν την αγορά, απώλεια εσόδων για το Κράτος 338 εκατομ.! Και μάλιστα απώλεια επαναλαμβανόμενη ανά έτος!
Αν, βέβαια, υπολογίσει κανείς και την κάθετη πτώση στις πωλήσεις των αυτοκινήτων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την απώλεια ζεστού χρήματος για το Κράτος, τότε η συνολική απώλεια πρέπει να ξεπερνά το δισεκατομμύριο, χωρίς να υπολογίσουμε την ανεργία του κλάδου!
Και αυτό, μόνο από μια δραστηριότητα!
Αυτοί οι άνθρωποι, λοιπόν, θα έρθουν τον Απρίλιο (;) να ζητήσουν την ψήφο μας;
Πολύ αισιόδοξο το βλέπω!!!
Τα στοιχεία, λοιπόν που βγαίνουν σιγά-σιγά λένε
ότι στο τέλος του έτους κατατέθηκαν 375000 πινακίδες αυτοκινήτων! Αν υπολογίσουμε, με πολύ συντηρητικά στοιχεία, ότι κατά μέσο όρο το κάθε ένα από αυτά θα πλήρωνε 200 ευρώ τέλη κυκλοφορίας έχουμε μια απώλεια εσόδων για το Κράτος μόνο από αυτή την πηγή 75 εκατομ. ευρώ! Αν υπολογίσουμε ότι οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων θα έβαζαν 50 ευρώ καύσιμα το Μήνα, με το δεδομένο ότι τα 25 ευρώ από τα 50 είναι φόρος έχουμε άλλη μία απώλεια εσόδων της τάξης των 112 εκατ. ευρώ το χρόνο! Αν συνυπολογίσουμε ότι διακόπηκαν ισάριθμα ασφαλιστήρια μέσου ΦΠΑ 70 ευρώ/ ασφαλιστήριο, έχουμε άλλη μια απώλεια 26 εκατομ ευρώ!
Σύνολο απώλειας από την κατάθεση πινακίδων, 213 εκατομ. ευρώ! Και αυτά, χωρίς να υπολογίσουμε τις απώλειες από τις απολύσεις προσωπικού των κλάδων αυτοκινήτου, πωλήσεις, συνεργεία, ανταλλακτικά κ.λ.π.! Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, το ότι ανακοινώθηκε μείωση των εσόδων από τέλη κυκλοφορίας αντί αύξησης, λόγω της αύξησης των τελών!
Κάποια άλλα στοιχεία, λένε ότι δυόμισι εκατομμύρια αυτοκίνητα δεν περνάνε από ΚΤΕΟ!
Με ένα κόστος ανά αυτοκίνητο 50 ευρώ. η απώλεια είναι 125 εκατομ. ευρώ! Προσέξτε κάτι: Αν το Κράτος ήταν οργανωμένο και εντόπιζε όλα αυτά τα αυτοκίνητα με τις αρμόδιες υπηρεσίες του τότε, λόγω του προστίμου (400 ευρώ) τα έσοδα θα ήταν ένα δισεκατομμύριο!!!
Έχουμε, λοιπόν, μόνο από δύο δραστηριότητες από τις πολλές που κινούν την αγορά, απώλεια εσόδων για το Κράτος 338 εκατομ.! Και μάλιστα απώλεια επαναλαμβανόμενη ανά έτος!
Αν, βέβαια, υπολογίσει κανείς και την κάθετη πτώση στις πωλήσεις των αυτοκινήτων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την απώλεια ζεστού χρήματος για το Κράτος, τότε η συνολική απώλεια πρέπει να ξεπερνά το δισεκατομμύριο, χωρίς να υπολογίσουμε την ανεργία του κλάδου!
Και αυτό, μόνο από μια δραστηριότητα!
Αυτοί οι άνθρωποι, λοιπόν, θα έρθουν τον Απρίλιο (;) να ζητήσουν την ψήφο μας;
Πολύ αισιόδοξο το βλέπω!!!
9 σχόλια:
Το θέμα είναι απλό φίλε Σαλωνίτη. Που θα βρούν τα λεφτά για να συντηρήσουν οι κάτοχοι τους τα 375000 αυτοκίνητα; Θα πρέπει να παίρνουν από το κράτος τα λεφτά που έπαιρναν παλιότερα. Και το κράτος αυτά τα λεφτά θα πρέπει να συνεχίσει να τα δανείζεται Ε, δεν μπορεί πια. Βεβαίως καθώς μειώνονται μισθοί αλλά ως εκ τούτου και τα εισοδήματα ελευθέρων επαγγελματιών κλπ το κράτος χάνει έσοδα, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Τουλάχιστον μέχρι την στιγμή που θα αρχίσει να παράγεται καινούργιος πλούτος.
Μέχρι τότε η ιστορία θα συνεχίζεται Το κράτος θα περικόπτει δαπάνες κατά 100€, θα μειώνονται τα έσοδα του κατα 50€ οπότε θα πρέπει πάλι να περικόψει 50€ που θα μειώσουν τα έσοδα του κατά 25€ κ.ο.κ Βέβαια καθόλου αδιάφορο δεν είναι για την όλη πορεία το ποιες δαπάνες περικόπτεις και πως.Αλλά σε γενικές γραμμές είναι κάτι αναπόφευκτο μέχρι να έρθει η ... ανάπτυξη.
@ firiki2010:
Η ανάπτυξη, όμως, προϋποθέτει παραγωγή προϊόντων, η οποία με τη σειρά της προϋποθέτει ζήτηση, η οποία υπάρχει όταν υπάρχει αγοραστική δύναμη!Η οποία αφαιρέθηκε από τους καταναλωτές!
Αν αυτό σου θυμίζει φαύλο κύκλο, έτσι είναι!
Περισσότερο φαύλος, όμως και λιγότερο κύκλος!
OΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ :
TΩΡΑ ΠΟΥ, ΜΕ ΤΟ Β΄ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΩΝ 130 ΔΙΣ, ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ, ΓΙΑ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 30%-ΓΙΑ ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ- ΣΕ ΔΡΑΧΜΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΛΠ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ, ΣΕ ΔΡΑΧΜΕΣ.Η ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ ΘΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΘΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΙΣΟΝ ΜΕ 600 ΔΡΑΧΜΕΣ.
ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΧΡΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΕΛΘΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΝ ΕΥΡΩ Ή ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΙΚΙΟΘΕΛΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΕ ΔΡΑΧΜΕΣ.
ΤΙ ΕΙΠΑΤΕ? ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ? ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ?
@ Ανώνυμος 9:49,
Φίλε μου, εδώ θα τους ρωτάμε πλέον πότε μπορούμε να κάνουμε εκλογές και ποιο κόμμα επιθυμούν να βγάλουμε στην Κυβέρνηση και θα κάναμε τέτοια κίνηση που έτσι κι αλλιώς σημαίνει αποβολή μας από την ΟΝΕ;
Αγαπητέ Σαλωνίτη
Φοβάμαι ότι στην περίπτωση μας δεν γίνεται να "επιδοτήσουμε" την ζήτηση για να υπάρξει ανάπτυξη. Εξ άλλου κάπως έτσι φτάσαμε μέχρι εδώ.
Αν δεν υπάρξει κλίμα εμπιστοσύνης, επενδύσεις και νέος πλούτος δηλ "προσφορά" ("ζήτηση" σε πρώτη φάση μπορεί να υπάρχει στο εξωτερικό) δεν θα μπορέσουμε να έχουμε υγιή "ζήτηση"
Μα σοβαρολογούμε λέγοντας ότι το κράτος επιδοτεί Την αυτοκίνηση;;;
Ας μην έβαζαν τα παράλογα τεκμήρια και τα τρέλα τέλη κυκλοφορείας και κάνεις δεν θα κατέθετε πινακίδες...
Να μην δικαιολογούμε κοντόφθαλμα τις ηληθιότητες τω "υπηρεσιακών παραγόντων" που εισειγουνται αυτές τις καταστοφικες πράξεις...
@ firiki2010:
Έχει δίκιο ο Antilogos, πρόκειται για εντελώς ηλίθια και μη αποδοτικά μέτρα,δεδομένων των συνθηκών κάτω από τις οποίες βιώνει η κοινωνία!
Η Κυβέρνηση ξεπερνάει τον εαυτό της σε αστοχίες και βιαστικές κινήσεις ενώ αδρανεί για τη λήψη μέτρων τα οποία μακροπρόθεσμα θα τη βοηθήσουν!
Χθες διάβασα ότι επενέβη ο Εισαγγελέας για την καθυστέρηση που σημειώνεται στην αξιοποίηση ακινήτων!
Όχι ότι θα γίνει κάτι δηλαδή, το πολύ-πολύ να αλλάξουν τον Εισαγγελέα!
ΡΕ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ, ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ.
ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΠΡΗΞΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ, ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΠΟΥ, ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΑΘΟΡΥΒΟΥ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΕΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑΣΗ-ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ-ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΧΕΔΟΝ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΤΡΑΠΕΖΟΔΗΜΟ.
ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ,ΠΕΞΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΟ ΕΙΧΑΝΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ.ΟΣΟ ΔΙΑΒΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΩΡΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΡΓΟ ΜΗΔΕΝ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΡΟΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΓΕΛΟΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΓΓΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΧΟΡΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΜΜΕΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΓΙΑ ΜΑ ΜΗ ΠΩ ΑΡΝΗΤΙΚΟ..
@ Ανώνυμος 9:34
Όπως τα λες είναι, φίλε μου!
Οι πολιτικοί μας είναι πολιτικοί της "ατάκας" και του εντυπωσιασμού!
Οι περισσότεροι Υπουργοί διοικούν από τα πάνελς των καναλιών και το ραδιοφωνικά στούντιος!
Μηδενικό έργο και ασυλία από τους εργοδότες τους καναλάρχες!
Δημοσίευση σχολίου