Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

"Η Ελλάς Απούσα"

Στο περιθώριο της Πρωθυπουργικής διακαναλικής συνέντευξης - παρωδίας, κάποιοι θεώρησαν προτιμότερο να ασχοληθούν με ... σημασιολογίες, παρά με τη συνέντευξη αυτή καθεαυτήν! Έτσι, για δεύτερη φορά μέσα στο χρόνο που μπήκε ο νέος ένοικος στο Μέγαρο Μαξίμου, τα προσεκτικά μάτια των ... παραπολιτικών καρφώθηκαν πάνω στο μπλε σκούρο τελάρο πίσω από την πλάτη του Πρωθυπουργού! "Πάλι; Είναι δυνατόν", ήταν η αντίδραση κάποιων! Για τους μη μυημένους, το μπλε σκούρο τελάρο πίσω από την πλάτη του Πρωθυπουργού, μπαίνει για να καλύψει έναν πίνακα του Έλληνα ζωγράφου Θεόδωρου Βρυζάκη, (1814-1878) ο οποίος έχει φιλοτεχνήσει ακόμα την περίφημη "Ιερή" εικόνα της Εξόδου του Μεσολογγίου, τον "Όρκο στην Αγία Λαύρα", τη "Μάχη στα στενά των Δερβενακίων" και άλλους πίνακες, περισσότερο ή λιγότερο γνωστούς!
Είναι μάλλον απίθανο η κίνηση αυτή του Πρωθυπουργού να έχει σχέση με την αισθητική τη δική του ή του πίνακα! Άλλωστε η αντικατάσταση του μπλε επιτραπέζιου φωτιστικού με το κόκκινο, λέει πολλά! Κατά συνέπεια μάλλον οφείλεται στο περιεχόμενο! Ο πίνακας παρουσιάζει την "Ελλάδα" να προσπαθεί να καλύψει με ανοιχτά τα χέρια της, όλους τους ήρωες του '21, σε μια προσπάθεια να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της προς όλους αυτούς για τον αγώνα τους για την απελευθέρωση του Έθνους!
Επειδή, μέχρι τώρα, δεν υπάρχει επίσημη εξήγηση της, έτσι κι αλλιώς ανεξήγητης, περίεργης και αντιαισθητικής ενέργειας του Πρωθυπουργού, είναι φυσικό να οργιάζουν οι θεωρίες συνωμοσίας! Δεν κρίνω σκόπιμο να παραθέσω εδώ τις θεωρίες αυτές, με τις περισσότερες των οποίων, άλλωστε δε συμφωνώ! Εκτίμησή μου είναι ότι ο Πρωθυπουργός είναι ο κατ' εξοχήν εκφραστής της αμερικανικής εκδοχής της "ελληνοτουρκικής φιλίας" σύμφωνα με την οποία, πρέπει να εξαφανίσουμε οτιδήποτε θυμίζει την Εθνική μας "Παλιγγενεσία" και τον τρόπο με τον οποίο επιτεύχθηκε αυτή, για να μην εξοργίζουμε τους "φίλους και συμμάχους μας" Τούρκους! Αυτό, δεν είναι "θεωρία συνωμοσίας", αλλά πραγματικό γεγονός το οποίο υλοποιείται σταδιακά, βήμα-βήμα είτε με διαγραφή ιστορικών γεγονότων είτε με αλλοίωση πραγματικών περιστατικών της ιστορικά κρίσιμης εκείνης εποχής είτε με προετοιμασία του "ψυχολογικού πεδίου" των Ελλήνων για τη δημιουργία "ήρεμων νερών" στο Αιγαίο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! Ό,τι και να συμβαίνει πάντως, η ενέργεια αυτή της κάλυψης του πίνακα, δείχνει έναν άνθρωπο φανατικό, διπλοπρόσωπο, άτολμο και υποταγμένο! Δείχνει έναν κλασσικό αριβίστα ο οποίος δε διστάζει να ξεπουλήσει τα πάντα για να πετύχει το σκοπό για τον οποίο πιστεύει ότι ήρθε στον κόσμο!
Πιστεύω, όμως ότι έχει κάνει ένα βασικό λάθος!
Ό,τι γνωρίζει για τους Έλληνες, είναι ό,τι έχει μάθει από τους διασπορικούς παγκοσμιοποιημένους διεθνιστές! Το τι είναι, πραγματικά οι Έλληνες, θα το μάθει πολύ σύντομα από τους ίδιους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: