Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

"Σοσιαλιστης Υπουργός"! Το πιο σύντομο ανέκδοτο!...

Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι και η καλύτερη περίοδος να είναι κάποιος Υπουργός Σοσιαλιστικής Κυβέρνησης! Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα όταν ο ίδιος ο Υπουργός δηλώνει ... σοσιαλιστής παλαιάς κοπής! Τα πράγματα βελτιώνονται λίγο, επειδή ζούμε στην Ελλάδα, όπου ως γνωστόν η λέξη "σοσιαλισμός" είναι σαν το φοιτητικό "πάσο", σαν το κλειδί που έχουν οι καμαριέρες των ξενοδοχείων! Τη λες και ανοίγουν όλες οι πόρτες! Συγχωρούνται όλες οι αμαρτίες σου, ρε παιδί μου! Σου λέει ο άλλος: Κλέφτης είναι, αλλά είναι σοσιαλιστής! Μεθύστακας, δε λέω, αλλά σοσιαλιστής! Σου βάζουν το χέρι στη μέσα τσέπη του σακακιού σου, βγάζουν το πορτοφόλι σου, σου επιστρέφουν τη φωτογραφία της εγγονής σου, κρατάνε το περτοφόλι σου και τους ευχαριστείς με δάκρυα στα μάτια για τη μεγαλοσύνη τους! Είπαμε! Σοσιαλιστές!
Ένας τέτοιος, μπερδεμένος, "παλαιάς κοπής" σοσιαλιστής Υπουργός, είναι και ο κ. Ρέππας! Υπουργός Υποδομών κ.λπ., κ.λ.π.! Αυτή την περίοδο, έχει ένα πρόβλημα! Τι ένα δηλαδή, ένα δεμάτι προβλήματα έχει ο άνθρωπος, συσσωρευμένα από όλες τις άτολμες, φοβικές και υστερόβουλες Κυβερνήσεις των τελευταίων τριανταπέντε χρόνων!
Ωστόσο, τον τελευταίο καιρό, οι εντολοδόχοι του ΔΝΤ, μάλλον τον έχουν στριμώξει άσχημα και δε μας τα λέει καλά! Πριν 2-3 εβδομάδες δήλωνε στη Realnews, "Εγώ στον ΟΣΕ απολύσεις δεν κάνω"! Και παράλληλα διοχετευόταν στον Τύπο η είδηση ότι σύμφωνα με το πόρισμα της επιτροπής για τον ΟΣΕ, πρέπει να φύγουν από τον Οργανισμό περίπου 2500 εργαζόμενοι! Στη συνέντευξη τύπου στη Θεσσαλονίκη, μίλησε για 2300 μετατάξεις! Πρακτικά αυτό για τον Έλληνα φορολογούμενο, δε σημαίνει τίποτα, αφού οι πλεονάζοντες δεν "βγαίνουν" από την κρατική μισθοδοσία, αλλά αλλάζουν απλά θέση, στην οποία κατά τεκμήριο, δε θα προσφέρουν τίποτα! Είπε και κάτι άλλο, αλλά μάλλον του ξέφυγε! Ότι το 2004 ο ΟΣΕ του κ. Σημίτη, είχε 8500 εργαζόμενους ενώ το 2009 είχε 2400 λιγότερους, πράγμα που σημαίνει ότι η ΝΔ, δε φόρτωσε τον ΟΤΕ με κόστη μισθοδοσίας! Παρά τη μείωση όμως αυτή κατά 24% η μισθοδοσία αυξήθηκε κατά περίπου 16%! Κάπου εδώ χάνεται η... μπάλα! Κάποια άλλα στοιχεία που ανέφερε ο Υπουργός και δεν πείθουν, είναι ότι το ετήσιο παραγόμενο έλλειμμα είναι 1 δις ευρώ ενώ η περικοπή του ή των δώρων, (δεν το ξεκαθαρίζει) είναι και αυτό 1 δις ευρώ! Τότε Υπουργέ μου τον εξυγιάνατε τον οργανισμό! Κόψτε και κάποια επιδόματα ... ξυσίματος και τον κάνατε κερδοφόρο, χωρίς απολύσεις ή μετατάξεις! Αλλά το νούμερο που είπε ο Υπουργός για τα δώρα του προσωπικού, διαιρούμενο δια του αριθμού των εργαζομένων, δε...βγαίνει! Άλλο μπέρδεμα εδώ! Τέλος και για να μ
ην κουράσω, δήλωσε ο Υπουργός: "Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο συμφέρον, το συμφέρον της κοινωνίας"! Δε ξέρω για το δημόσιο συμφέρον αλλά για την κοινωνία με την εξόφληση του ελλείμματος των 10,7 δις, όπως δήλωσε, μέσω του προϋπολογισμού, φόρτωσε σε κάθε φορολογούμενο από 1530 ευρώ! Αντιλαμβάνεται κανείς τι θα φορτωθούμε και με την "εξυγίανση" των άλλων ΜΜΜ! Όποιος επιθυμεί να διαβάσει όλη τη συνέντευξη του Υπουργού σε απομαγνητοφώνηση μπορεί να μπεί στο προσωπικό του site εδώ και να διαφωτιστεί! Τρόπος του λέγειν!
Υ.Γ. Η αντίκα φωτογραφία με το παλαιό λεωφορείο, είναι από το ΚΤΕΛ Φωκίδας και την έβαλα γιατί... έτσι μου αρέσει!!!

5 σχόλια:

Antilogos είπε...

Μπορεί να μας φόρτωσε 10,7 Δισ. € χρέος αλλά είναι Σοσιαλιστής ...
Δεν μπορεί να μην συγχωρείται γιαυτό...
Εξ άλλου δεν μας έκανε κακό όπως η ΝΔ που... "Ξεπούλησε" την ΟΑ...
:)

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

@ Antilogos:
Οι ηλίθιοι της ΝΔ, έχουν αποτιμήσει το μεσοπρόθεσμο κέρδος της Πολιτείας και της Κοινωνίας μόνο από τη διευθέτηση της Ο.Α. και του Λιμανιού του Πειραιά!Σε πόσες άλλες περιπτώσεις οι...εκσυγχρονιστές του ΠΑΣΟΚ ήταν κάθετα αρνητικοί,ενώ τώρα δε βρίσκουν λόγια για να μας πείσουν για την αναγκαιότητα λήψεις μέτρων!

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΜΑ : ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ ΚΑΥΣΗ L P G .
Η προώθηση της επένδυσης του Κατάρ στον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας δίνει την δυνατότητα εγκατάστασης δύο μονάδων ηλεκτροπαραγωγής συνολικής ισχύος 1010 MW με πρώτη ύλη υγροποιημένο αέριο πετρελαίου (LPG).
Πουθενά στο κόσμο δεν λειτουργεί μονάδα ηλεκτροπαραγωγής με βάση το LPG λόγω επικινδυνότητας. Αναφέρουμε ότι το 1984 στο Σαν Χουάν του Μεξικού η έκρηξη σε δεξαμενή LPG προκάλεσε περισσότερους από 600 νεκρούς, 5.400 τραυματίες και ζημίες που υπερέβαιναν τα 31 εκατ. Δολλάρια Και αν κάποιοι ισχυριστούν ότι η τεχνολογία από τότε βελτιώθηκε αναφέρουμε ότι το 2009 σε έκρηξη βαγονιού τραίνου που μετέφερε LPG στην Τοσκάνη της Ιταλίας προκάλεσε 16 νεκρούς και περισσότερους από 30 τραυματίες και ανυπολόγιστες ζημιές. Γι’ αυτό επαναλαμβάνουμε δεν λειτουργούν πουθενά στον κόσμο τέτοια εργοστάσια.Σύμφωνα με το υπάρχοντα σχεδιασμό το 70% της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας θα διοχετεύεται μέσω καλωδίων στην Ιταλία. Το ερώτημα εύλογο, γιατί η εγκατάσταση δεν γίνεται στην Ιταλία ; η απάντηση απλή ουδέποτε η Ιταλία θα δεχόταν την εγκατάσταση μονάδας τόσο μεγάλης επικινδυνότητας στο έδαφος της.
ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ .

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Θυμήθηκα τον Στέφανο Μάνο που έλεγε πως για το κράτος είναι πιο συμφέρον να πληρώνει τον κάθε επιβάτη του ΟΣΕ να πηγαίνει με ταξί στον προορισμό του, παρά να συντηρεί αυτή την τεράστια μαύρη τρύπα του οργανισμού!

Το βρίσκω πολύ σωστό: να δίνουμε 20 ευρώ για ένα εισητήριο για τη διαδρομή Αθήνα-Λάρισα, και το κράτος να μας δίνει 150 ευρώ για να πάμε με το ταξί!

Φοβερή χώρα...

Ανώνυμος είπε...

Οταν θα έρθουν οι εκολογές τότε θα κουνάμε το δαχτυλάκι στον Ρέππα.Δεν καταλαβαίνει τι κάνει...